Bolidt Inner Circle Run voor hospice de Cirkel opnieuw een succes

Sinds 2011 vindt jaarlijks, op de derde donderdag in juni, de Bolidt Inner Circle Run in Hendrik-Ido-Ambacht plaats. Hospice De Cirkel is vanaf het begin de dankbare begunstigde hiervan.

Afgelopen donderdag 15 juni vond dit prachtige evenement opnieuw plaats. Op deze warme avond liepen de deelnemers vol overtuiging 5 of 10 kilometer. Ton den Hartog, bestuurslid van hospice De Cirkel, opende de wedstrijd met een startschot. Bij het hospice was een waterpost ingericht, voorbereid en bemenst door de vrijwilligers van het hospice. Het was dorstig weer, de bekertjes water waren als verfrissing duidelijk in trek bij de lopers.

Toke Atsma, coördinator van hospice De Cirkel, nam na afloop een prachtige cheque ten bedrage van € 7.750,- in ontvangst. Zij bedankte namens het hospice de organisatie, Bolidt, de sponsoren en de vele lopers voor deze prachtige donatie. “Heel veel respect voor en dank aan alle deelnemers, aan de organisatie van de Inner CircleRun en alle vrijwilligers! Zonder hen geen evenement mogelijk. We zijn heel blij met deze prachtige donatie!”

Wilt u meer informatie over hospice De Cirkel, wilt u het financieel steunen of vrijwilliger worden? Stuur dan een mail naar secretariaat@hospicedecirkel.nl. Alvast bedankt voor uw hulp en betrokkenheid!

Foto: Ton den Hartog, bestuurslid van het hospice, en Toke Atsma, coördinator locatie HIA, vlak na het in ontvangst nemen van de cheque

Bolidt Inner Circle Run voor hospice de Cirkel opnieuw een succes | Hét nieuws- en advertentieblad van Hendrik-Ido-Ambacht / Oostendam / Zwijndrecht en Heerjansdam (weekbladdebrug.nl)