Afgelopen zaterdag heeft Hospice De Cirkel een cheque van € 750 ontvangen van PKC/Vertom en Sonneveld.

Sinds de invoering van statiegeld op plastic flesjes is het bij PKC mogelijk om de flesjes te doneren. Het statiegeld van de ingezamelde flesjes wordt geschonken aan een goed doel. Deze keer was dat Hospice De Cirkel, vestiging Alblasserwaard. Sonneveld heeft een bijdrage geleverd door afgelopen december alle ingrediënten voor de oliebollenactie, waarvan de opbrengst ook ten goede kwam aan het goede doel, kosteloos beschikbaar te stellen.

Namens Sonneveld waren Irene den Braanker en Toine de Vries aanwezig om de cheque uit te reiken. Vanuit PKC/Vertom waren Cora van den Herik en René de Haan aanwezig. Ron Bouman (Penningmeester PKC/Vertom) over de donatie: “We zijn blij dat we het mooie werk van het hospice kunnen ondersteunen en danken al onze leden voor hun bijdrage.”

Nico van der Veen (bestuurslid vrienden hospice De Cirkel): “Graag wil ik van de gelegenheid gebruikmaken om PKC te bedanken voor de mooie actie om een financiële bijdrage te leveren aan het hospice. Onze dank gaat ook uit naar de Firma Sonneveld voor hun mooie bijdrage. Het is goed te zien dat clubs en ondernemingen verbondenheid tonen met ons hospice. De opbrengst van de gift zal worden aangewend om een mooie herdenkingsplek in de tuin in te richten. Mede namens de bewoners en de vrijwilligers nogmaals dank voor jullie gift!”

Foto: Miranda Fok