Alblasserwaard – Op 2 juli jl. waren Harm en Marian van der Veen 40 jaar getrouwd. Dankbaar en blij dit in goede gezondheid met familie en vrienden te kunnen vieren, besloten zij aan hun gasten i.p.v een cadeau een bijdrage voor het hospice te vragen. Op de feestlocatie konden de gasten hun bijdrage schenken door de voor deze gelegenheid aangemaakte QR-code te scannen. Een print van deze QR-code was op meerdere plekken zichtbaar. Dat werkte prima. Het bracht een totaalbedrag van 1.365,- euro op!

Een prachtig bedrag dat een mooie bestemming zal krijgen. Allen, en in het bijzonder Harm en Marian, heel hartelijk bedankt!
Wanneer u dit ook een mooi initiatief vindt en u wenst meer informatie over doneren middels het scannen van een speciaal voor de gelegenheid ontworpen QR-code, aarzel dan niet en neem vrijblijvend contact op met de stichting vrienden van hospice De Cirkel. Email: info@hospicedecirkel.nl.

__________________________________________________________

Uit handen van Harm en Marian van der Veen heeft Ida, vrijwilligster van hospice De Cirkel vestiging Papendrecht, een cheque gekregen van 1.365 euro.